მეორე დღის რეფლექსია
გავეცანით პირველ მოდულს. ვიმსჯელეთ,როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა შესაფასებლად, როგორ განვსაზღვროთ მათი მომზადებისთვის საჭირო დრო.
გავეცანით პორტფოლიოს კომპონენტებს, შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე ტრენერის ინსტრუქციების მიხედვით, ამისთვის გამოვიყენეთ დამხმარე გზამკვლევი.
გავეცანით პორტფოლიოს ჩეკლისტს, ვნახეთ სასწავლო პროექტების ნიმუშები, გავეცანით პორტფოლიოს რუბრიკას, პომელშიც განმარტებულია სასწავლო პროცედურების დაგეგმვისას გასათვალისწინებელი ამოცანები.
გავეცანით პირველ მოდულს. ვიმსჯელეთ,როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა შესაფასებლად, როგორ განვსაზღვროთ მათი მომზადებისთვის საჭირო დრო.
გავეცანით პორტფოლიოს კომპონენტებს, შევქმენით პორტფოლიოს საქაღალდე ტრენერის ინსტრუქციების მიხედვით, ამისთვის გამოვიყენეთ დამხმარე გზამკვლევი.
გავეცანით პორტფოლიოს ჩეკლისტს, ვნახეთ სასწავლო პროექტების ნიმუშები, გავეცანით პორტფოლიოს რუბრიკას, პომელშიც განმარტებულია სასწავლო პროცედურების დაგეგმვისას გასათვალისწინებელი ამოცანები.
No comments:
Post a Comment